Kosár

A kosár üres.

0 példány 0 Ft

Belépés

A reklámról

Szerző: 
David Ogilvy
Fordító: 
Török András
Kiadó: 
Park Kiadó
Kiadás éve: 
1990
Kiadás helye: 
Budapest
Téma: 
Közgazdaságtan
Nyelv: 
magyar
Oldalszám: 
224
Nyomda: 
Egyetemi Nyomda
Tartalomjegyzék: 
Nyitány 7 A hatásos reklám 9 Munkakörök a reklámszakmában 31 Hogyan vezessük az ügynökséget? 45 Hogyan szerezzünk ügyfeleket? 58 Nyílt levél egy ügynökséget kereső ügyfélhez 66 Jöjjön el a nyomtatott reklám reneszánsza 70 A hatásos tévé- és rádióreklám 103 A nagy cégek reklámozása 117 Hogyan hirdessünk külföldi utazást? 127 A cég - cég reklám titkai 137 A "direct mail": első szerelmem és titkos csodafegyverem 143 Reklám nemes célok érdekében 150 Versenyfutás a Procter & Gamble céggel 155 A kutatás 18 csodája 158 Az a kevés, amit a marketingről tudok 167 Amerika még mindig az élen? 173 Az óriások. Lasker, Resor, Rubicam, Burnett, Hopkins és Bernbach 189 Mi a baj a reklámmal? 207 Megjósolok 13 változást 218 Ajánlott irodalom 219
Állapot: 
Kötéstípus: 
fűzött puha papírkötés
SKU: DO02
2 500 Ft
Méretek: 24 cm × 18 cm × 2 cm